دارچین

مصطفی تبریزی

خدا را شکر در سینه غم دیرینه برگشته

به لطف بازدم ها باز آه سینه برگشته

 

فرستادم دلم را در پی رسواترین آدم

جهان را گشته و امروز با آیینه برگشته

 

دلم از دستبرد این و آن گنجینه ای خالی ست

غم بی مشتری اما به این گنجینه برگشته

 

گذشتن از جفای دوستان را دوست تر دارم

که هرگاه از کمانی رفته تیرکینه، برگشته

جهان رفت و آمدهاست، دل ها گرم شایدهاست

به شوق وعده ی برگشتنش آدینه برگشته

  • مصطفی تبریزی

نظرات  (۵)

  • معین اصغری
  • سلام مصطفی جان
    تغییراتی که دادی خیلی بهترش کرده
    همچنان بیت دوم عالی
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام دم شما گرم تر
    خیلی زیبا..
    پاسخ:
    ممنون. لطف دارید
    سلام آقا تبریزی !
    پاسخ:
    سلام جناب!
  • سعید تاج محمدی
  • سلام برادر مصطفی.
    حالت خوبه؟
    دلتنگ دیدارت هستم و شعر خوبت رو فک کنم برای دومین بار خواندم.
    وبلاگ من هم بروز شده با شعر و حرف و عکس و...
    خوشحال میشم میزبانتون باشم
    التماس دعا
    پاسخ:
    به به آقا سعید دوست داشتنی. سلام
    خدمت می رسم
    سلام مصطفی جان
    خواسته جنابعالی به طور مبثوت در سفیر اجابت شد
    راستش خودم از مطلبی که گذاشتم لذت بردم شما هم بخون بدک نیس ( گزارش روزنامه وال استریت ژورنال از پیروز ی ایران در عراق و سوریه ) اگر دوستان منتقد هم به عملکرد حاج آقا در سوریه عراق شفاف نیستند به سفیر دعوتشون کنید . واقعا به نکته ای اشاره کردی که حقیر ازش غافل بودم از زمان شروع به کار سفیر تا الان این موثر ترین و کار ساز ترین انتقادی بود که از سفیر شده بود .
    از حسن توجه شما کمال تشکر رو دارم . التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی