دارچین

مصطفی تبریزی

حرف های تو مرا با همه تلخیش،دواست

آنکه مرهم بنهد بر دل زخمیم، کجاست؟


تا تو بودی پر اسرار سحر بود نسیم

بعد تو هرچه هم اینجا بوزد، باد هواست


کی مرا یاد تو از یاد خدا غافل کرد

یاد تو در دلم آغازگر یاد خداست


 حیف این خاطره ها نیست که می سوزانی؟

من که بعد از تو دلم خوش به همین خاطره هاست


ظالمانه ست نگاه تو از آن دور به من

ظلم کن ظلم؛ که در حق من این ظلم رواست!


نتوانستم نفرین کنمت وقت سحر

از خودت یاد گرفتم که سحر وقت دعاست:


ای خدا از قِبل دوری من شادش کن

گرچه از دوری او در دل این خانه عزاست


  • مصطفی تبریزی

نظرات  (۱۴)

سلام
خیلی خوب شعر می‌گی آقا مصطفی...
هم قبلی، هم این.
پاسخ:
سلام. شما هم حرف نداری!
مبارکست
درباره اون عکس پاکت نامه که گذاشتی با میلاد صحبت کن برادر
طرح جلد کتاب جدیدش اینجوریه دقیقا
پاسخ:
سلام .ممنون سلامت باشید.

  • تـــا به تـــا
  • هرجا کم آوردی، حوصله نداشتی، گرفته بودی،
    پول نداشتی، کار نداشتی ، باطریت تموم شد،
     تسبیح رو بردار
    صد بار بگو استغفرالله ربی و اتوب علیه. آروم میشی
    استغفار آثار فوق العاده زیادی دارد و فقط برای آمرزش گناه و توبه نیست .

    سلام مصطفی جان. جانم به تو و این غزلت. حسودیم شد! زود باش به من تقدیمش کن!
    بیا شعر. که شعر یعنی تو...
    پاسخ:
    تقدیم شد
    صله ات وصل باشد ان شا العشق مصطفی جان!
  • محراب (علی)
  • سلام اقا مصطفی !
    نکته ۱ : تو معرفت یه دونه ای ! خیلی ممنون که سر میزنی !
    نکته ۲ : شعر جدید خیلی زیبا و قوی بود . مشتاق این صعود شما هستم .
    نکته ۳ : التماس دعا خیلی زیاد
    در پناه آقای بی پناهان باشی انشاءالله
    پاسخ:
    ارادت. ما هم منتظر شعرهای جدید شماییم
    سلام داش مصطفی
    الان دارم به این فکر میکنم که تو هم خیلی خوب شعر میگیا!!! اما حقتو خوردن:)
    تشکرات-التماسات دعا
  • سید حسن سعیدزاده بیدگلی ..صهبای بیدگلی
  • سلام


    از خودت یاد گرفتم که سحر وقت دعاست:

    درود 
  • عبد الزهرا
  • سلام با دلنوشته ای بروزیم حتما حضور داشته باشید
    +دلنوشته خودتون هم بنوسید
    +نظر فراموش نشه
    *** یا حق****
  • خادم الحسین
  • سلام.
    با شعری در مورد عید امسال و فاطمیه به روزیم...
    منتظر شما و نظراتون...
    یا علی مدد...
    التماس دعا...
  • حضرت مادر.سـ
  • باسلام، از شما دعوت می شود از این پست دیدن فرمائید.
    365
    سلام...
    اگه آقا از منه کمترین قبول کنن...کمترین کاری بود که میشد انجام داد...یا زهرا
    با اجازه لینک شدید...یاعلی
    سلام
    چرا اینقدر از شعرهایت خوشم می آید پسر؟
    تو چرا یک هو قد کشیدی؟



    پاسخ:
    سلام
    کند بلندی دعوی برهنه عورت جهل
    که از کشیدن قد می شود قبا کوتاه!
    صائب

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی