دارچین

مصطفی تبریزی



نامه هایت سختی دوریت را آسان نکرد

آن خطا را سعی کاغذ پاره ها جبران نکرد


من دلم خوش بود شاید "صبر" تسکینم دهد

این دوای تلخ هم درد مرا درمان نکرد


هرچه کوشیدم نفهمی حال و روزم را نشد

باز رازم را ، نگاه نابلد پنهان نکرد


در دلم سرکوب کردی انقلابی تازه را

آنچه با من کرده ای تو، شاه با ایران نکرد!


عشق را "او" مایه ی آرامش جان آفرید

گرچه کاری غیر ناآرامی انسان نکرد


  • مصطفی تبریزی

نظرات  (۱۷)

آقا مصطفی سلام عزیزم !
می خواستم اولین کسی باشم که تو دارچین نظر میگذارم .
به جمع همسنگران بلاگی خوش آمدی
ایشالا هر روز به روز باشی !
والله حفیظُ علیهم .
پاسخ:
تو رو خدا؟!
مصطفی
ای ولله
دمت گرم
خیلی خوب
پاسخ:
سید یاد رژه سربازی افتادم :

گروهان
خیلی خوب
درود
جناب
  • حضرت مادر.سـ
  • سلام و عرض ادب
    مبارک باشه انشالله به سلامتی
    ما که چیزی بلد نیستیم اما اگه کاری از دستمون بر بیاد در خدمتیم.
    ارادت همچنان باقیست...
    پاسخ:
    سلامت باشی علی آقا
  • محمد غفاری
  • سلام داداش
    خیلی مخلصم
    این چه حرفیه!؟
    من موندم با حسرت یه گوشه نگاهت مصطفی جان
    غزل هم که مثل همیشه زیبا بود و لذت بردم
    ایام عزت مستدام...
    پاسخ:
    به به...خوش اومدی محمد جان

  • معین اصغری
  • سلام مصطفی جان
    خیلییی حال کردم
    عالی بود
    پاسخ:
    ممنون داداش
  • محمدحسین نجفی
  • سلام استاد
    عالی بود
    هیچ انسانی بدینسان با قلم جولان نکرد
    پاسخ:
    هیچ استاد بزرگی تا به حالا جز شما
    دانش آموز خودش را اوستاد عنوان نکرد!
    سلام مرتضی جون. خوب بودا. همینجور این چشمه رو جوشان کن . منتظر غزلهای بعدی هستم.
    پاسخ:
    سلام ممنون جواد جان
    مصطفی هستم!
    وای وای! ببخشید! اشتباه لپی بود
  • تیموری امیر..
  • سلام..
    عزیزی..شعرتم عزیزه
  • هادی قاسمی
  • با یک غزل نذر حضرت زهرا س به نام " امشب غزلم !  جوانه دارد تلمیح..) به روزم
    موفق باشید
  • حضرت مادر.سـ
  • سلام
    با یک کلیپ به روز هستیم
    و چشم براه شما...
  • سید سعید باباییان
  • سلام همسنگری ...
    ان شالله که همیشه خوب باشی ...
    مدت زیادی بود که نبودم ...
    ینی ... لایق نبودم ...
    الحمدلله دوباره فعالیتمو تو بلاگ شروع کردم ...
    ایندفه یه بلاگ زدم...یه مقدار تو مدیریتش، تفاوت هست...حالا ان شالله خودت میای میبینی...
    آدرسشم ... اینه ...
    www.hamsangari.blog.ir 
    راستییییییی ...
    بلاگ قبلیمو(st-babaeian) پاک کردم ...
    تو این بلاگم لینکتو گذاشتم ...
    ان شالله اگه قابل میدونی، لینکه جدیدمو تو صفحه ی خودت بذار ...
    ممنونم ...
    برام دعا کن ...

    + یازهرا(سلام الله علیکِ)
  • سید امیرحسین غزنینی هاشمی
  • سلام علیکم
    بسیار زیبا بود
    درود بر شما
    التماس دعا
  • تـــا به تـــا
  • سلام
    دعاگو بودیم در حرم رضوی
    این هم سوغاتی:
    هر کس ما اهل بیت پیامبر (ص)را دوست بدارد،پس باید فقر را چونان لباس رویین بپذیرد.
    (یعنی آماده ی انواع محرومیت ها باشد)
    حکمت ۱۱۲ نهج البلاغه

    پاسخ:
    سلام. زیارت قبول
    سلام مصطفی جان
    سبدیات رو بنویس دیگه! شاید شب شعر گرفتیم حتی!
  • سعیدبابائی
  • سلام
    بسیار زیبا بود دوست شاعرم
    موفق باشی.
    پاسخ:
    سلام
    متچاکریم!
    مهربانم....عالم از توست... غریبانه چرا میگردی؟
     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی